حفاظ استیل

ساخت وبلاگ

حفاظ‌ جزو مصالح ساختمانی و عناصر معماری است که می‌تواند تا حد زیادی در امنیت خانه‌ها مؤثر باشد. کاربری اصلی حفاظ جهت افزایش ایمنی و حفاظت از فضاهای باز و یا بسته مورد نظر است. بی شک برای تحقق چنین هدفی می بایست از آلیاژ مناسبی استفاده شود که استیل با خاصیت ضد اسیدی و ضد زنگ و با کیفیت مطمئن خود گزینه ای مناسب برای این کار می باشد. حفاظ استیل نسل جدیدی از سیستم های ایمنی و حفاظت از ساختمان می باشد که علاوه بر زیبایی از استحکام بالاتری در مقایسه با انواع حفاظ آهنی مانند حفاظ سر نیزه ای {رایج سنتی} برخوردار است. البته برای حفاظ روی دیوار حیاط بهترین گزینه همان حفاظ های مدرن آهنی (حفاظ لاله ای، حفاظ نیزار، حفاظ آبشاری، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ کمانی و …) می باشد.

حفاظ استیل به اندازه ای مورد اطمينان است که اولین بار اکثر بانک ها از آن به عنوان سيستم حفاظتی خود استفاده کرده و همچنان نیز مي کنند. با توجه به این که اولین بار در بانک ها استفاده شد؛ امروزه به طور کلی گاهی به تمام انواع حفاظ صرف نظر از مکان کاربرد آن، حفاظ بانکی گفته می شود.

 امروزه حفاظ استیل علاوه بر بانک ها در اماکن مسکونی و درب ها و پنجره ها و بالکن ها و فروشگاه ها نیز به کار می رود و در واقع در هر جایی که حفاظت و زیبایی در آن مهم است مانند بانک ها، فروشگاه های بزرگ و کوچک، پاساژها، صرافی ها، طلافروشی و … می توان از حفـاظ استفاده نمود.

روش های متعددی برای نصب حفاظ بانکی وجود دارد که هرکدام از آنها، دارای مزیت ها و معایب خاصی می باشد. مهمترین نکته در مورد نصب حفاظ استیل، اتصال لوله و میلگرد آهنی داخل لوله به پروفیل می باشد. استفاده از جوش و پیچ، بیشترین کاربرد را در بین روش ها دارد.

دلایل برتری حفاظ استیل نسبت به سایر انواع حفاظ

حفاظ استیل  در برابر خوردگی مقاوم می باشد

استیل در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل برای ساخت حفاظ بسیار مناسب است. حفاظ استیل از این جهت که معمولا در فضای باز قرار می گیرد. باید از موادی ساخته شود که در برابر زنگ زدگی و خراب شدن، مقاومت داشته باشد.

حفاظ استیل ضد زنگ نیازی به رنگ ندارد

حفاظ های ساخته شده از جنس استیل بسیار براق و شفاف هستند. و به دلیل صیقلی بودن نیازی به رنگ کردن ندارند. از این رو به مرور زمان زیبایی خود را از دست نداده و همچنان جذاب باقی می مانند.

حفاظ استیل انعطاف پذیر است

از آنجا که استیل ضد زنگ آلیاژ بادوامی می باشد، و قابلیت انعطاف خوبی هم دارد. می توان آن را خم و منحنیکرد. و برای ساخت طرح های مد روز از ان استفاده کرد. حفاظ قابل استفاده برای بالکن های پاسیو، پنجره ها، پله ها و … بسیار عالی می باشد.

حفاظ استیل ایمنی بالایی دارد

در حال حاضر حفاظ یکی از مدرن ترین سیستم های حفاظتی قابل نصب در مکان های مختلف می باشد. حفاظ های علاوه بر زيبايی ، در مقایسه با حفاظ های آهنی دارای استحکام زیادی هستند .به همین دلیل نحوه جوشکاری حفاظ ها بسیار اهمیت دارد. این حفاظ ها به قدری محکم هستند که در حال حاضر تمامی بانک ها از این حفاظ استفاده می کنند. برای این که امنیت این حفاظ ها بالاتر رود. می بایست تا داخل لوله‌ ی بین پروفیل ها پر باشد. به این دلیل احتمال عبور سر و بدن از بین می رود و در نتیجه امنیت کار بالا می رود.

حفاظ استیل...
ما را در سایت حفاظ استیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا hefaz02 بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 12:31

ایران اسپایدر با ساخت انواع حفاظ استیل از نوع استیل 304 در طرح های مدرن و زیبا از قبیل حفاظ استیل بالکن, حفاظ استیل پنجره و حفاظ استیل بانکی با قیمت مناسب تصویری تازه از دکوراسیون استیل در نمای خارجی ساختمان ارائه داده است. استیل با زیبایی ظاهری خود و دوام بالا در برابر فرسایش و زنگ زدگی بهترین گزینه برای استفاده در نمای ساختمان ها است. از این رو ساخت انواع حفاظ استیل هم به جهت زیبایی ظاهری استیل و هم به دلیل استحکام بالای آن کاربرد فراوانی دارد. حفاظ های امنیتی استیل که معمولا در بانک ها استفاده می شود از نوع استیل مرغوب 304 بوده که در فرایند ساخت حفاظ از میلگرد های آهنی و یا لوله های آهنی و سیم بکسل جهت تقویت گارد های امنیتی استفاده می شود. طرح کلی حفاظ های بانکی ساده بوده و از گارد های امنیتی افقی و پایه های عمودی تشکیل می شود. اما گروه ایران اسپایدر با توجه به اهمیت زیبای نمای ساختمان ها اقدام به طراحی و ساخت حفاظ های استیل با طرح هایی منحصر به فرد کرده است که از لحاظ امنتی در سطح بسیار بالایی هستند و همچنین از نظر ظاهری زیبا و مدرن می باشند. این مدل حفاظ استیل هم برای ساختمان هایی که نیازمند امنیت بالایی هستند قابل استفاده بوده و همچنین برای ساختمان های مسکونی که نمای ساختمان در آن ها از اهمیت برخوردار است قابل استفاده می باشد.

حفاظ استیل بالکن

استاندارد ارتفاع حفاظ استیل بالکن برای طبقات دوم به بعد در ساختمان 110 سانتیمتر است. نحوه قرار گیری گارد ها باید به صورت افقی و یا عمودی در فواصل 12 تا 15 سانتیمتر باشد. حفاظ استیل بالکن برای طبقات اول ساختمان بهتر است از نوع حفاظ امنیتی استیل باشد زیرا در طبقات اول امکان ورود سارقان به ساختمان های که از حفاظ امنیتی استیل استفاده نکرده اند وجود دارد. ایران اسپایدر با داشتن گروهی خلاق و با تجربه از طراحان و تکنسین ها اقدام به تولید مجموعه ای از انواع حفاظ استیل بالکن در طرح هایی منحصر به فرد و زیبا نموده است.

حفاظ استیل پنجره

امروز به دلیل استفاده از پنجره های بزرگ در ساختمان های بلند مرتبه خطر سقوط افراد از این ساختمان ها افزایش یافته است به همین جهت استفاده از حفاظ مناسب برای پنجره ها یک ضرورت می باشد. حفاظ استیل پنجره ایران اسپایدر با طرح هایی زیبا و بهر گیری از کیفیت بالای استیل 304 در ساخت آن بهترین گزینه برای حفاظ پشت پنجره ها است. یراق آلات استیل به کار رفته در اتصال حفاظ پنجره به چهار چوب ها و نمای ساختمان از نوع درجه یک بوده که ایمنی بالایی در برابر فشار و ضربه دارند. قیمت حفاظ پنجره بر اساس مدل حفاظ و نحوه چیدمان گاردها تعیین می شود.

حفاظ استیل...
ما را در سایت حفاظ استیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا hefaz02 بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 12:30